Nattisen

Alla inlägg under maj 2013

Av Nathalie - 24 maj 2013 17:32

hej!!!

idag har jag har jag haft bladins festival på min skola och det innebär att hela min skola har haft olika stånd som i loppis men varje stånd skulle ha en aktivitet som man sedan skulle vinna priser på.tex i våran klass hade vi pilkasting där man kunde få en klubba elr en karamell som tröstpris och lite annat som andra priser beroende på hur många ballonger man fick ner. jag vann väldigt mycket godis men också lite leksaker.tja och det var lite om min dag idag och snart ska vi äta tacos!!! (min favorit mat) och sedan ska jag och min lilla syster se på näst sissta gången av let's dance innan finalen men det var nog allt så HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Av Nathalie - 12 maj 2013 17:36

hej!!!

jag vet att jag inte skrev torsdag fredag och lördag men det var för att i fredags så var jag i .......

LALANDIA!!!  

jo där var det jätte varmt så man kunde gå utan jacka och för som inte vet vad lalandia är så är det ett center kan man säga där man kan åka skridskor, titta på bio, bada, spela golf och bowling och så mycket annat.

jag badada nästan hela tiden och jag åkte forsen 14 gånger!

men nu måste jag äta. jag kan berätte mer imoron.





bay bay= hejdå!

Av Nathalie - 8 maj 2013 16:22

Nä nu!!!

jag hatar nej föresten ogillar mycket.

jag har inte skrivit! 

är det nåt fel på mig eller?

men jag bloggar ju nu.

jag tänkte berätta lite om idag.


idag har varigt en väldigt vad kan man säga speciell

för det första har det varigt sista dagen i skolan eftersom att det är kristerhimmelfärds vecka denna veckan.

för det andra har jag haft biologi prov men jag blev nöjd.

och för det tredje ska jag till Lalandia imorgon!  

men det var nog allt jag hade att säga så HEJDÅ!!! 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards