Nattisen

Alla inlägg under februari 2014

Av Nathalie - 2 februari 2014 16:41

Gissa var jag hr varigt... på melodifestivalen!!!
först jade kag tennis och sen gjorde jag mig klar och då åkte vi.
Vi var först på Emohoria och åt mat och det var typ fullt överallt så vi fick äta på nåt "ät så mycket pizza su vill" ställe men det var ändå gott.
Efter det åkte vi ner och köpte godis på Ica.
Sen gick vi till arenan och gick in i pappas logé. (Det är egentligen pappas jobbs logé men watever) sen tog vi av oss våra jackor och la dem på våra platser och gick ner till typ köp stället eller vad det nu heter. Där köpte jag en hatt och där fick vi tre olika Marabou smaker.
1.mjölk choklad
2.swechelnöt
3.nån ny smak.

vi fick också nån "delicato boll".
Sen var det lite förspel och då började jag käka mitt godis.
Och sen var det dags för...MELODIFESTIVALEN 2014 LIVE!!!
Min favorit var Yohio och han som sjöng "bedroom.

Men det var allt så hejdå!!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards