Nattisen

Direktlänk till inlägg 18 juni 2015

Chokladdoppade cake pops ^-^

Av Nathalie - 18 juni 2015 16:41

Heej!
Idag har jag gjort choklad doppade cakepops.
Om jag får säga det själv så blev dem sk*t goda och dem var hur enkla som helst!

Så då tänkte jag att ni också skulle kunna njuta av dessa läckerheter så jag tänkte lägga ut receptet här.

Du behöver:
2 paket Ballerina kladdkaka
100 gram Philadelphiaost
300 g vit blockchoklad

Gör så här:
Kör kakorna i mixer till smulor och
kör ner osten o blanda!
Rulla sedan till bollar och låt dem bli kalla i kylen i ca 30 minuter.
Smält blockchoklad i vattenbad och ta ett par grillpinnaroch doppa ena ändan i chokladen.
Stick sedan i pinnarna i kulorna och vänta i 5 min.
Doppa sedan kulorna i chokladen och låt dem torka på en tallrik.

Klart!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 24 juli 2015 16:15


Heej! idag så var jag såå sugen på något gott som ändå var nyttigt eftersom att man inte rukar vara så "healthy" under sommaren. så idag är det dags för typ ett recept. och desutom tar det inte mer än typ 2 minuter.   Sommarens sura drink.   ...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:27

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:24

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:20

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:12

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards