Nattisen

Alla inlägg under mars 2014

Av Nathalie - 12 mars 2014 17:40

Varför?! Varför just jag?!
Ja jag tror inte att ni förstår. Om bingar kollat på Rebecca Dace på youtube så förstår ni varför.

Ja allt började en dag när jag och Rebecca skulle leka hemma hos mig.
Vi satt i bilen och mamma satte på radion.
Då började Happy spelad på radion och jag och Rebecca diggade den direkt.
När vi kom hem satte vi på radion, och där spelades den.
Dagen efter i skolan när vi hade gympa och skulle ha uppvärmning spelades den.
Och på lektionen fick vi lyssna på musik om vi hade hörlurar och då satte ska igång Happy.
Dagen efter det på fritids satte vi på radion för allt var tyst och tråkigt, och då spelades Happy.
På lördagen på Melodifestivalen när det var Shirleys tur att gå upp på catwalken spelades Happy.
Och på måndagen på vägen in till skolan spelades den på radio.
Och idag när vi kollade på ett klipp på instagram så spelade Happy i bakgrunden.

Jag jag säger bara.
Jag och Rebecca har fått en Happy förbannelse. Den förföljer oss.

AHHHHH!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards