Nattisen

Alla inlägg under juni 2013

Av Nathalie - 13 juni 2013 19:37

torsdag 13/6-2013 19:38

blogg, blogg, blogg men jag älskar dig bloggen<3


och idag så vaknade jag extra tidigt (när vet jag inte) men det var för att min lilllasyrra fyller ju år!!!

ja nu är hon 8 år! hon fick ett nagelack, två lego friends ett sommar paradis och en sång studio, iphone 4S skal, 200 kr och VIP i ett år på www.moviestarplanet.se och jag fick också en mini present och det var...ett nytt nagellack!!!. sen åt vi tårta och sen har jag badat idag efter det regnade och det var 20 grader!!! sedan åt vi middag och sen målade jag naglarna med mitt nya nagellack. ska vi se på film...tror jag...

och det var min dag det.



Hejdå Läsare!!

Av Nathalie - 12 juni 2013 13:23

onsdag 12/6-2013 13:25


heeeeeej!!! nu är det andra gången jag skriver i sommarlovs dagboken.

och jag tänkte börja med när jag vaknade imorse.


jag tror att jag vaknade ungefär halv 9 och låg och vilade lite i ungefär 3 minuter och sedan gick jag upp och sms ade min kompis "godmorron" för jag hade lovat henne att göra det när jag vaknade.

sedan gick jag in i arbetsrummet och satte på tvn för att jag skulle se på SOMMARLOV.

jag tittade lite och sen började det och jag tycker att sommarlov har blivit sämre för att dem har en buss istället för en båt nu och den är helt grön!!!

jag tittade färdigt, gick ner och åt frukos och senn gick jag upp igen och tittade på en film och sen satte jag mig vid datorn.sen kom min lillasysters kompis Rebecca hit och senn har jag inte gjort så mycket mer men haela dagen har ju igentligen inte gått.

och imorgon fyller minn lillasystr 8ÅR!!!


        

                                                                

Av Nathalie - 11 juni 2013 16:30

Hej!!
Jag är så himla glad idag för att idag började ... Dam dam dam daaaaaam sommarlovet!!!!!
Och jag tänkte göra en liten sommarlovs dagbok under sommarlovet så ni får se lite hur jag har det under min fantastiska sommar! Så jag tänkte börja med idag.

Tisdag 11/6-2013 13:29
Heeej! Just nu sitter jag i en soffa på Leos lekland med min lillasyrra och hennes kompisar.
Men jag tänkte berätta hur jag kom hit.
Det började med att min lillasyrras väckarklocka ringde kl 05: 30 på morronen och jag vaknade.
Jag viste att det var avslutnings dagen idag och jag hade lagt fram en vit tröjklänning det vill säga en klänning som är ungefär lika lång som en tröja, ett par svarta byxor, strumpor och trosor.
Eftersom att klockan var halv sex så ville jag sova lite till so jag försökte somna om men det gick inte så jag fick vila lite istället och sedan kom mamma in och ville att jag skulle gå upp ( typiskt mammor ) så jag var tvungen att gå upp och sätta på mig kläderna.
Sen åt jag frukost, bårstade tänderna och håret och sedan hade jag tid kvar så jag satte mig lite vid datorn men sen var det dags att åka för att min syster skulle vara där kvart över åtta för att hon var med i kören och då skulle man öva lite och lite sånt.
Sedan började allt nio och det kändes som om det höll på i fem timmar även om den igentligen var en och en halv timme!
Sedan gick vi till klass rummet och fick lite kex och sånt.
Sedan skulle vi säga hejdå och sen så gick vi.
Min syster skulle då till Leos lekland med sina kompisar och det ville jag också så vi åkte dit, lekte lite åt och sedan skulle vi åka hem och nu sitter jag i bilen påväg hem.

Av Nathalie - 9 juni 2013 13:28

hej! 

jag har ju inte skrivit på länge men jag kommer ihåg det mesta så sätt er bäkvämt så börjar vi!  

okej vi kan väl börja med när min bästis Rebecca som också har en blogg som heter www.beccablogg.bloggplatsen.se

som var hemma hos mig och vi bakade men det blev rätt så missbildat och jag har sovit över i skolan och på morronen gick larmet!!! sedan på dagen så hade vi frilufsdag och då spelade vi brännboll och vi vann 3 matcher... tror jag.

och igår så firade vi min lilla syrra som blev 8! tja hon fyller igentligen år på torsdag men iallafall. oh då fick jag ett par nya turkosa hörlurar och 2 nya böcker. och idag har min lillasyrra varigt på kalas och jag var hemma sjäv men nu är det dags för något annat nämligen... tävlingen! och tyvärr har 7:an åkt ut så nu är det dags att rösta igen och glöm inte att ni röstar på den som åker ut och att ni kan rösta flera gånger...så må bäste fluff vinna!!!

men det är nog allt så.


HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!




   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards