Nattisen

Alla inlägg under januari 2014

Av Nathalie - 31 januari 2014 19:06

???jag skrev precis ett långt inlägg och jag höll på i 2 timmar!!! Och sen när jag skulle lägga till en bild stog det att mina bilder var låsta till bloggplatsen så att jag måste gå in på inställningar och öppna den.
( jag skriver på mobilen) så jag går in på inställningar , trycker på bilder till bloggplatsen och går tillbaka till bloggplatsen.
Men när jag kommer tillbaka är allt raderat. Jag menar SERIÖST BLOGGPLATSEN det är grymt taskigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!

Och bara så ni vet detta kan leda mot en säker död för Nattaismylife.
Hejdå kanske för alltid?



Detta är bilden jag tänkte ladda upp

Av Nathalie - 24 januari 2014 15:19

Hej allihopa!
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket senaste tiden men jag har inte haft tid.

Iallafall, jag frågade ju om ni villa att jag skulle sluta blogga eller om jag skulle sluta.
Och det är bara två som har kommenterat så det är deras val som bestämmer. Och jag...... STANNAR!!!!

JIIIIIPPPPPPIIIIIIII!!!!!!!!!
Så jag låvar att försöka blogga oftare.
Ja det var allt.

Av Nathalie - 8 januari 2014 18:44

Hej! Jag vet att jag inte skriver ofta och om ni läste mitt förra inlägg så förstår ni att jag kanske ska sluta blogga. Men nu ska jag berätta om idag.

Jag vaknade (som vanligt) gick upp, åt frukost, satte på mig kläder och åkte till skolan.
Idag var det FÖRSTA dagen i skolan för att vi har haft jullov i typ 4 veckor och nu är det slut. Så vi började skolan med 80 MINUTERS MATTE!!!
JIPPI (NOT) sen hade vi NO och då jobbade vi med våra "elektricitet grejer" och sen hade vi engelska och vi fick en ny engelska lärare för vår gamla fick ett nytt jobb där hon bodde. Sedan hade vi lunch (det är inget ämne direkt) och då åt vi potatis och skinkstek ( det låter inte så gott men det var super gott) så vi åt och sen hade vi SvSo (det är svenska och so blandat. Och sen slutade vi. Sen på fritids så spelade jag och några kompisar strass, bubblan och skit gubbe. Jag förlorade hela tiden. Sedan åkte jag hem och gjorde inget speciellt. Men nu ska jag gå och lägga mig så godnatt.fet textfet text

Av Nathalie - 7 januari 2014 18:15

Hej
Jag har en liten fundering... Kanske jag inte ska ha kvar denna bloggen?
Jag menar... Jag skriver nästan aldrig för att jag har nästan aldrig tid. Om ni tycker att jag ska sluta med denna bloggen kommentera det. Och om ni vill att jag ska ha kvar bloggen kommenterar det. Och så ser vi vad som händer. Men två saker är säkra. 1. Att om det blir så att jag ska sluta med bloggen så kommer jag att berätta det innan jag slutar.
2. Om jag har kvar bloggen så ska jag verkligen FÖRSÖKA att skriva oftare.
LOVAR!!!

Så om ni vill att jag ska sluta eller att jag ska stanna glöm inte att kommentera. Det är ni som räknas.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards