Nattisen

Direktlänk till inlägg 12 juli 2015

Liseberg!!!

Av Nathalie - 12 juli 2015 16:27

Tjena!
Igår var jg på typ världens bästa ställe. Nämnligen Liseberg!!
Vi brukar åka dit en gång per år och jag åker alltid de nyaste attraktionerna.
Detta året så var den nya attraktionen en typ snurrande sak med en klo på där man satt. Den heter Meckhanica.
Den var sjukt rolig och lite läskig.
Jag åkte även flums ride (där jag blev super blöt), Helix, kållorado, Lisebergsbanan och Balder, min absoluta favorit. Jag spelade också på en massa hjul, men jag vann inget men min pappa vann ett stort m&m paket!! Undrar hur vi ska äta upp det.
Vi hade sjukt kul och om ni nån gång är i Göteborg så tycker jag att ni definitivt borde kolla in Liseberg.
Idag har jag mest tagit det lungt och kollat på youtube och kollat på Spotify.

Här kommer några bra youtubers.
Mylifeaseva
ThreadBanger
Pewdiepie
Bethany mota
Maybaby

Hejdå :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 24 juli 2015 16:15


Heej! idag så var jag såå sugen på något gott som ändå var nyttigt eftersom att man inte rukar vara så "healthy" under sommaren. så idag är det dags för typ ett recept. och desutom tar det inte mer än typ 2 minuter.   Sommarens sura drink.   ...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:27

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:24

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:20

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Av Nathalie - 14 juli 2015 19:12

Hej! Idag var jag på Marstrand! Det är en liten ö utanför Stenungsund vid Tjörn där de har en fästning med gamla kanoner som man kan kolla och känna på och de ge även en massor av mysiga butiker. Man tar en färja över som heter Lasse Maja för att t...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards