Nattisen

Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Nathalie - 6 juli 2015 20:14

Hej!
Tja det var ett tag sen jag skrev, det måste jag erkänna.
Ja mycket har hänt sen jag sist skrev. Vi åkte hem från Grekland ;( och när jag kom hem packade jag upp och gjorde inte så mycket mer den dagen. Dagen efter bestämde jag, min lillasyrra och mamma att vi skulle gå på bio, så på tisdagen (dagen efter) gick vi på bio och såg pitch perfect 2.
Den var super bra och om ni inte har sett ettan så tycker jag att ni verkligen bör se den, det är det värt!
Hursomhelst så blev det inte mycket mer den dagen heller.
Nästa dag åkte vi till nova Lund och där köpte jag 2 par ballerina skor, ett par sandaler och en fin sommar klänning. Dagen slutade med 3 kulor ben and jerrys. Phish food, mint chocolate och peanut butter cup.
På torsdagen åkte vi in till Malmö och tittade på cyklar. Jag hade nämnligen ingen cykel eftersom att min förra hade blivit för liten så min syster hade fått den. Vi letade, men inte förrän dagen efter köpte vi en cykel. Vi åkte in på morgonen men då hade dem lunch så vi bästämde oss att också äta lunch. Det blev taco bar! Yes! Jag <3 taco bar!!
På lördagen åkte jag båt till Helsingborg och sov över en natt på hotell där. Idag åkte jag tidigt upp till Stenungsund där vi har en stuga och just nu sitter jag på sängen och skriver.

Japp, vi skrivs

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Då är det snart dags för finalen i Fluffarnas Fluff! Vi vill att ni ska kunna ta tid på er att välja ordentligt så redan nu kan ni börja rösta. Antingen på Pandan Pupu eller på Katten Wuwu. Vem ska vinna?
 Pandan Pupu
 Katten Wuwu

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards